موانع دیجیتال: دانستن نکات مهم بیلبوردهای دیجیتال
نوشته شده توسط : مریم

چند انتخاب برای انتخاب اعلامیه بعدی شما وجود دارد. تبلیغات در محمودآباد این انتخاب ها هر کدام با افکار بعدی خود همراه است. به عنوان مثال، اعلان‌های استاتیک از وینیل ساخته شده‌اند و دائمی هستند. این بدان معناست که وقتی تابلوی شما بالا می‌رود، این همان چیزی است که در طول عمر خود شبیه آن خواهد بود. هر گونه پیشرفتی که در طول چرخه زندگی آن ایجاد شود، هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت. با این حال، در مورد معایب پیشرفته چه می توان گفت؟

به همین ترتیب، انتخاب تخته پیشرفته شما با ترتیب مزایا و معایب خود همراه است. این انتخابی است که بیشتر مروجین برای مشتریان خود تجویز می کنند. در هر صورت، آیا این بدان معناست که بدون مشکل نیست؟ برای پیدا کردن موارد اضافی ادامه دهید. تبلیغات

بدبختی های اعلامیه های پیشرفته

یکی از دلایلی که اکثر حامیان مالی از این انتخاب حمایت می کنند، نتیجه تعداد تبلیغاتی است که می تواند روی آن انجام شود. در نقطه ای که یک تخته استاتیک است، شما جذابیت اساسی دارید. به هر حال، در تابلوهای پیشرفته، شما این فضا را به هشت امید مختلف ارائه می دهید. مجری تبلیغات محیطی محمودآباد

این به این معنی نیست که برای انتخاب ایستا معایبی ندارد. به دلیل انتخابی بودن، ممکن است باعث شود که هیئت مدیره در مناطق خاصی فروخته شود. اگر ترافیک بالایی دارد یا به شدت برای منطقه تنگ است، احتمال درگیر شدن آن بسیار بیشتر است.

بدیهی است که این بدان معنا نیست که انتخاب های کامپیوتری عملی بیهوده است. حقیقت را بخواهید، این یک معکوس قابل توجه است. مطمئناً جنبه های مثبت خود را دارد. این واقعاً به این معنی است که هنگام انتخاب تصمیم خود باید تا حدودی خستگی‌ناپذیرتر باشید. همه چیز را بسنجید و نتیجه بگیرید که چه چیزی برای تصویر شما بهترین است.

انتخاب رسانه های بی دردسر در فضای باز

اگر مطمئن نیستید که یک برد پیشرفته می‌خواهید، ابزار Outdoor Media می‌تواند به شما کمک کند. گروه با استعداد ما از متخصصان می‌توانید در تصمیم‌گیری دقیق انتخاب مناسب شما کمک کنند. از آن نقطه، ما می توانیم همه چیز را بر اساس برنامه ریزی انجام دهیم. در صورتی که برای برداشتن گام بعدی آماده هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

رونوشت بستن: تبلیغات

جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم، و امروز با بیل هابز صحبت می کنم، که مالک و مالک، رئیس نظارت بر همه چیز، Efortless Outdoor Media است، که یک سازمان تبلیغاتی بیرونی است. 

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد

 

استفاده از برد پیشرفته چه مشکلاتی دارد؟

بیل هابز:

مانع، برای یک بولتن پیشرفته است، و این دلیلی است که اکثریت قریب به اتفاقی که با من تماس می گیرند به یک اعلامیه کامپیوتری نیاز دارند. با این وجود، به طور کلی ایده آل ترین انتخاب نیست. نقطه ضعف یک برد پیشرفته این است که شماره یک این است که شما با هشت اسپانسر بالا هستید. در جایی که یک اعلان ثابت است، 100٪ مواقع در آن بالا هستید. به شما خواهم گفت، سازمان‌های فضای باز معمولاً اعلامیه‌های رایانه‌ای را انجام می‌دهند، تبلیغات زیرا آنها معمولاً فضای بسیار بیشتری در تابلوی پیشرفته دارند، به این دلیل که هشت تبلیغ وجود دارد. در جایی که اعلان‌های ثابت هستند، ممکن است تعداد زیادی بار در مناطق خاصی فروخته شوند. به‌سرعت متوجه می‌شوند که اگر تماس بگیرید، اعلامیه پیشرفته‌ای را ارسال می‌کنند، زیرا این چیزی است که آنها در دسترس هستند. کامپیوتری دارای تمرکزهای خاصی است که آن را برای انواع خاصی از تبلیغات قابل اجرا می کند، اما این کاری نیست که همه باید انجام دهند.

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d9%85%d9%88%d8%af%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af/





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: